krumelur-ritande å genesis


har tagit en paus i pluggandet. eller krumelur-ritandet som jag väljer att kalla det just nu. känns inte som att några av tecknena fastnar så det uppfattas mest som klotter. så jag tog en paus.
men genesis lyssnar jag fortfarande på. som jag gjort en stund nu. jag har förresten en fråga angående det. kanske lite riktad till pappa. dels för att det är av honom jag fått musiken men också eftersom det handlar om låten som jag "lekte" rocky balboa till på konserten i hamburg (öppningslåten, och jag kom från sista toalettbesöket. uppför läktaren, två steg i taget med fullt strålkastarljus i ryggen och introt till denna låt!!). det är så att jag har den låten två gånger, med två olika namn.... heter den behind the lines? eller duke?

jaja. inget viktigt. upptäckte det för någon vecka sen och har inte kommit mig för att fråga men nu när jag ändå skrev om genesis så kunde jag ju passa på...


annars så börjar det kännas lite att vi ska åka hem snart. sista lördagen igår. hot pot åt vi och sen gick vi ut. inte för att utgången blev nån succé. väldigt avslaget. men men.
på onsdag kommer i alla fall landlorden hit. vi får tillbaka depositionen som vi räknat med vilket känns bra. var lite orolig ett tag. fast ja, än är det ju inte klart. man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken (eller hur är det man säger), det borde bli kinas landsmotto.
sen sover vi en natt hos adde. blir i alla fall en natt då han inte behöver känna sig så ensam. rebecca är ju uppe i sälen och jobbar nu.. sen har vi sista provet på torsdagen. blä. jag, JJ och ronald försökte få det på onsdag så vi kunde äta tårta och titta på kinesisk film hela torsdagen istället men de andra ville repetera grammatik en dag extra så vi blev nedröstade. johans klass borde också ha prov nån av dagarna.... lite kul är det. johan bytte klass för att våran gick lite för fort fram. nu ligger de ett halvt kapitel före oss. de har jobbat in 3 veckor.

långt inlägg idag. undermedvetet trick för att slippa återgå till krumelurerna?? haha. kanske.


får se vad som händer senare idag. johan har varit iväg och kollat på snowboardtävling idag. inte hemma än. får se när han kommer hem och grabbarna gjort upp några planer eller om det blir att begrava näsan i skolboken hela kvällen också. skulle behövas.
det återstår att se.



ha en trevlig arbetsvecka, så ses vi när den är slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0