jihooo

över helgen så har tydligen mina kära klasskamrater ändrat sig så det blir prov på onsdag istället. drygt bara att Chen inte kommer imorgon, så vi får vikarie.
kanske blir till att plugga hemma imorgon, klarar inte av läraren vi hade en dag förra veckan. drygare människa får man leta efter. länge. och eftersom vi kaaanske ska ha henne imorgon så kanske jag går dit om jag eventuellt har nåt problem med grammatiken som absolut inte kan lösas varken på egen hand eller över telefon med hjälp av tamara...  annars stannar jag hemma. eller möter upp tamara på starbucks kanske. men jag tror att jag har hyfsad koll på grammatiken. mest att komma ihåg hur man skriver tecken som jag har problem med. läsa går rätt bra men att försöka skriva dem själv är en annan femma. jaja.
ska väl sätta igång med pluggandet strax. har slöat här framför datorn sen lunchen.
jo, men visst ja. det som orsakar dagens glädjerop är ju att eftersom vi har provet på onsdag så blir det tårta och film på torsdag. senaste bruce lee. läraren som föreslog lustigt nog. och så blir nog Chens dotter med också. världens sötaste. 2 år!



adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0