2009


jaha ja. nytt år. men precis som med jul så kändes det inte alls som nyårsafton. kineserna firar ju inte nyår förrän den 26 januari.
jag, johan och thomas åt i alla fall tacos och umgicks lite. precis innan tolv var hans flickvän, susu, och hennes kompis på väg så vi gick ut och mötte dem och tänkte att vi kunde skåla lite utomhus.... har nog aldrig känts så ensamt på nyårsskålen... vi hörde typ två raket men såg inget. s¨vi stod där 5 personer och skålade medan några andra kineser promenerade förbi och tittade lite konstigt på oss. vi gick in igen relativt fort.
vi var kvar här hos oss tills klockan var 4 nånting. då drog vi iväg till bargatorna... men konstigt nog så var det mesta stängt eller stängde precis när vi kommit dit. lite trist. men men. vi var rätt trötta i alla fall och hade väl egentligen inte siktet inställt på att festa loss utan mest kolla läget.

vi hade i alla fall en trevlig kväll. och morgon. jag ringde och önskade mamma, pappa och lillasysyter gott nytt år också. innan jag gick och la mig! klockan var nog närmare 8 innan jag sov. men som sagt, en trevlig kväll hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0