Ja, hallå ja!

Tjabba, tjena, hallå! 
Nu blir det lite maskulin skrivning den här gången! 
Vi är fortfarande lite förbannade för att vi inte har fått internet än.. har snart gått 3 veckor...  
Man börjar märka mer och mer för var dag som går att det verkligen inte är en myt att jorden är rund och att saker och ting inte fungerar lika här borta som det brukar göra hemma! Går inte riktigt att beskriva... men jag har några roliga saker som kommer få er att häpna! =)

Just nu sitter vi på ett jättemysigt franskt cafe där vi brukar hålla till när vi pluggar efter skolan. Gratis trådlöst internet och riktigt goda pannkakor med choklad och banan!
Vi har prov i morgon... Usch.. Hoppas det kommer gå bra! Jag har haft lite svårt att få in alla dessa tecken i huvudet! Vi har lärt oss ca 100 olika tecken de första 4 veckorna men jag tror det kommer gå bra... Återstår att se. Går det dåligt på provet så har vi ganska mycket ledig tid nästa vecka för då är det nationaldagsfirande här i kina! Skola på måndag och tisdag sen ledigt resten! 

Jäklar!!! Nu håller batteriet i datorn på att lägga av! Måste avsluta!

Hoppas allt är bra med alla där hemma! Vi har det iaf grymt här borta!

Ses på bloggen senare!

// Wang Han (mitt kinesiska namn jag fick av läraren, nice va?! Wang = Kung och Han = Flod... aja, det låter coolt iaf! haha

HEJ HEJ!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho! Hoppas det gick bra på provet! Annars är d bara att tröstäta pannkakor o plugga vidare.... Hoppas d löser sig med tekniken oxå! Vi vill ju ha rapporter o bilder, men men d kommer väl! Här hemma ("där" ska d kanske va eftersom vi åker norrut snart, men d är iofs relativt med avståndet...) ska den STORA chilligrytan fram imorrn - matlagning på hög nivå...iaf starkt... Hälsa alla o ha d bra! Puss&Kram /Göran

2008-09-26 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0