tillbaka i beijing

ja hallå!

då var jag också tillbaka i beijing då. tillbaka i höstvädret!! jippi. kanske är tur att jag är långt bort så ingen kan slå mig för att jag nobbar 30 graders värme... men men. saknar den svenska hösten om nåt. även om det börjar likna vinter vid det här laget kanske.

resan gick i alla fall bra. en jättetrevlig grupp, alla äldre och väldigt beresta. mest avundsjuk blev jag på paret som åkt lastfartyg till sydamerika nån gång i slutet på 50-talet tror jag. skulle vara en upplevelse!!
kan absolut tänka mig att göra fler resor.

och kinesiskan lyckades jag hinna med också. lite halvt. blev mycket i helgen men jag var inte långt efter så det känns bra.
på tal om kinesiska så måste ola p få en liten applåd för sin kommentar i senaste inlägget!! haha. skrattade bra när jag läste. visste inte att du hade såna färdigheter. vi ringer dig när vi behöver hjälp i skolan nästa gång! (för den som inte själv klurat ut vad han skrev; jag vill ha en öl. hur mycket kostar den?)

jaja... roligt inlägg som vanligt. men men. ska försöka skriva oftare. internet funkar ju hemma nu. men inte på min dator. internetgubben gjorde nå inställningar på johans dator bara, eftersom jag hade min med mig. så internet funkar inte på min. har aldrig varit med om att det inte funkar med kabel. men idag kommer ju våra vänner i nöd hem, adde och rebecca alltså, så vi kanske kan få lite hjälp med att fixa det. allt som krånglar är ju om inte annat en ytterligare sporre till att plugga. så man kan fixa allt själv sen.... puh. jaja.


ha det bra där hemma så länge.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar efter den svenska hösten....hmmmm Det går snabbt över efter en resa i snöslask mellan Sthlm o Ljungby på sommardäck! Kan mest liknas vid att åka vattenskidor....uhhh! Låter betydligt bättre med 30plus, men ok, jag tror jag förstår att d oxå kan gå över även om det mest låter trevligt! Ha d bra därborta! Puss & Kram!

2008-10-31 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0