hälsningar från vietnam

regniga sådana... är i hue just nu. nordligaste staden i det som en gång var sydvietnam. här har regnperioden precis börjat så vi får väl se om jag kommer se ut som ett russin i ett par dagar nu...

går bra att jobba. en väldigt trevlig och mycket berest grupp.. har varit lite överallt i hela världen nästan allihopa.

konstigt nog så saknar jag peking. hade ju börjat känna mig hemma där...


jag antar att alla har sett bilderna som johan la ut sist... får väl passa på att tacka honom. eftersom jag lät honom godkänna alla bilder jag la ut på honom tidigare... fick jag göra samma sak? nädå. här lägger vi ut bilder när en annan är vacker i plasthätta på huvudet. tack tack!! ska nog hämnas nån gång. när du minst anar det...

jaja. återkommer väl när jag har nåt roligare att skriva eller när vi är hemma igen... vill bara visa att jag lever.


ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0