Uppdatering!

Jag må inte vara lika flitig som joanna på att uppdatera bloggen (...) men ibland händer det att det blir lite bloggande även från min sida! haha
Skolan rullar på bra och lika så hela vistelsen här i kinaland! Nästan så att man funderar på när nästa resa ska bli av till peking!
Saknar leksand, och sverige, gör man ganska mycket efter en viss tid men peking är en underbar stad och tanken på att komma hit igen i framtiden kryper sakta närmare! Det finns lite mer utbud i en stad med nästan 20 milj. människor i rörelse varje dag än om man jämför med t ex leksand! =)

Sen sist jag skrev har jag jobbat ganska mycket med musikproduktionen. Jag får passa på att tacka alla som på ett eller annat vis delat sina egna tankar om låtarna jag la upp på bloggen! Det är nyttigt med feedback känner jag! 
Jag har gjort några fler låtar som jag ska lägga upp så fort jag bestämt vilka det blir...

Aja.. här borta börjar det bli kallt nu också! Mössa, vantar och tjockjacka (kanske tom långkallingar) är det som gäller under morgonpromenaderna till skolan som ligger ca 20 min från vår lya. ca 200-250 s kr. får man betala för ett "vinter-kit" med mössa, vantar och jacka... kanske tom billigare om man orkar lägga ner lite tid på att pruta ner grejerna! 

När jag ändå är och kluddar i bloggen kan jag också nämna att jag varit på pekings absolut fetaste nattklubb, GT Banana! Det är på just den klubben alla dom största dj:arna spelar på när dom är i stan! I mitt fall hade vi lite "grabbkväll" två fredagar på rad och fick se Above and Beyond (rankade 6:a av DJMag i världen som bästa dj:s) ena fredagen och även Armin van Buuren (rankat 1:a av DJMag i världen som bästa dj) fredagen efter... Jag kan lova att man får leta i sverige om man ska hitta liknande klubbar och artister! Jag kanske kan lägga upp en video från när vi var där så får ni se själva vad jag menar med pekings bästa nattklubb!

Nu ska jag och joanna kolla på ett avsnitt från entourage! bästa serien nånsin! alla kategorier!!! =)


Lev väl.

/Johan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0