typiskt...

för ett par timmar sedan satt vi här i lugn och ro i soffan.... hade kollat på film. johan zappade lite och jag nördade vid datorn... (meningslösa onlinespel kan vara lite beroendeframkallande...) han stannade till på cctv9, kinas engelsktalande kanal....nyheter. och vad visar de då helt plötsligt... jo. resultat från de senaste dagarnas Grand Prix tävlingar i konståkning som har gått här i Peking....
mupp.... har inte haft en tanke på att kolla ISU's schema över tävlingar här borta. kristoffer har ju varit med och allt. världseliten här i peking... och jag visste inget.
men det är uppvisning imorgon så jag ska ta mig bort till capital gymnasium och se om det finns nå biljetter. om inte så har det bara kostat mig typ en femma för tunnelbana fram och tillbaka så det får gå....
hoppas hoppas hoppas det finns biljetter. det enda i resultatväg jag hittat är att kristoffer låg 6:a efter korta så han kanske inte är med imorgon men ändå. får se hur det går.
wish me luck!!!

så mycket mer finns inte att rapportera. har varit en seg dag. köpt varmvatten. det är väl vad vi gjort. eller nej. johan gjorde det. jag har mest legat på soffan. är ju förkyld ju. nyser hela tiden. hoppas jag vaknar alldeles frisk imorgon så jag kan ta mig till gymmet. har ju fått rutin på det nu... lagom tajming att bli sjuk då. som vanligt.

jaja.


ajöken sa löken... som johan säkert skulle sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0