ombokade

japp japp...

fick först förslag från STA att åka från Peking 19 januari.... sen vänta 21 timmar i Doha, Qatar.... typ världens tråkigaste flygplats. å inte på arlanda förrän den 21 jan. inte kul.
så.
jag frågade om det fanns nåt den 14 eller 15 januari. att missa sista dagarna i skolan kanske inte gör så mycket om man slipper 48 timmars resande..
så.
den 15 januari 23.50 lämnar vi peking. fortfarande stopp i doha men bara ca 6 timmar... ni kan alltså redan nu börja planera den stora välkomstkomittén som vi förväntar oss ska finnas på arlanda den 16 januari 18.55.

men om nån kan hämta oss så vore det trevligt. men det hinner redas ut senare.

i alla fall så får man gärna låta granen stå kvar fram tills den 18... mamma, pappa.... och syster behöver ju kanske inte sluka hela pepparkakshuset. spara en knäck också. eller nej. två. en med och en utan nötter!!


så hur står det till hemma då?? har varit dåligt med kommentarer på senaste. bara tomten som hört av sig. haha.

idag lutar det också åt att vara hemma i vår. hmm.... jaja.


nej. undra om jag ska ta tag i dagens uppdrag kanske. fixa skype. så man kan prata med er där hemma utan att det kostar multum.
johan är ute med grabbarna idag. igen. de skulle på nån dj spelning igår. klockan två ramlar han in.
- hur var det? frågar jag
-äh, vi tar det imorgon.
- vadå då? säg nu...
- de var inte där.
-vilka?
- det var inte idag de spelade. det är imorgon..... den 7:e klockan tolv... vi trodde det var inatt.....

jo, jag skrattade... haha. får väl se om det fick se nåt idag då....

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej på er

Jag kommer gärna och hämtar er på Arlanda, bara inte Johan har kjol och smink då. Fast han såg riktigt bra ut som tjej :-)

Kram

2008-11-07 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0