hur göra hur göra

sitter här med ansiktsmask i lugn och ro när jag plötsligt drabbas av allvarligt huvudbry....

det var ju det här med hur det blir i vår och hem i jul och hälsa på och hit och dit. ingen fara. ingen brådska. trodde jag ja. tänkte jag skulle kolla lite flygbiljetter. men mitt i allt letande så slog det mig att allt hänger lite på hur det blir i vår.... sitta och åka fram och tillbaka för bara några veckor... har ju inte hittat nåt pengaträd här borta i kinaland heller. jag vet att det är jul. min favorit. men ändå.
måste kluras på. bläää... tänk om man vore 10 igen och bara hade skridskor i huvudet. 


annars är det bra. johan är ute ikväll. grabbkväll. får väl se om han ramlar in här snart. 
halloween igår. firades med kostymer och grejer. johan och en klasskompis var chinadolls (chinadoll är ett uteställe här i peking...) med nylonstrumpbyxor och hela kitet. bilder kommer!! 
själv skulle jag inte med hela kvällen tänkte jag. har test nästa vecka och jag är inte ikapp med varken tecken eller sömn sen resan så jag tänkte ta det lugnt. men när vi kom till rebecca och andreas så skulle jag tydligen visst vara med helt. johan och farhaz var som sagt chinadolls, rebecca Lara Croft och adde vara Sarah Palin. så jag fick givetvis dra på mig kostym och John McCain-mask!! 
och eftersom jag faktiskt är 23 så kan jag ju erkänna att ibland dricker jag rödvin. och det ska ju tydligen vara nyttigt med ett glas rödvin då och då. då och då har dock varit inte alls på ganska länge så jag tyckte det var lika bra att ta igen alla de där glasen...!
jag och min(a) coke har dock mått bra hela dagen idag, konstigt nog. Men nu blir det nog inte rödvin på ett tag. Jag tror jag håller mig till Zingo istället. eller hur Per!!


ja. vi får väl se hur det blir med allt. saker och ting brukar ju alltid lösa sig så det gör det nog den här gången också.


hej så länge då!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jul betyder julklappar - o dags att fundera över julklappsönskningar..... börjat skriva nån lista än??? /Tomten!

2008-11-02 @ 14:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0