Man ska vara glad för det man har!

Hallå!

Snart är det jul!!! Men det känns det verkligen inte som... 
Kan det vara för att Pekings bästa juldekoratörer Andreas och Rebecca åkte iväg på solsemester till Thailand för att fira jul, och lämnade kvar mig och Joanna här i storstan? Eller är det för att vi inte har någon snö över huvudtaget? Eller kan det vara för att vi båda vet att vi kommer missa Kalle och hans vänner? Eller är det helt enkelt bara så att vi saknar alla där hemma??
Hmm... Det är iaf lite halvt jobbigt att sitta i Peking (!) och veta att det finns snö hemma på backen, varma stugor med glögg på spisen och den där stora, rödvita gamle gubben snart står vid era dörrar... Och inte för att glömma alla dom där klapparna under granen! 
Men, men... Man ska ALLTID vara glad för det man har! Det finns faktiskt folk som har det värre!


Nu till lite skitsnack!
Min dators hårddisk kommer snart att spricka av all musik jag producerar och lagrar på den! Ska kolla upp lite externa hårddiskar när jag ändå är här... Fast jag är lite kritisk till att köpa en "snik"... tänk om den går sönder...? Jag vågar inte ens tänka på timmarna jag spenderat framför musikprogrammet... i snitt kanske 1-2 timmar på varje låt gånger ca 70 låtar.. hmm.. undrar om jag någonsin kommer få betalt för dessa timmar? haha.
Jag har t.o.m blivit så nojig att nån ska stjäla min musik att jag tog bort den från den där internetsidan som jag la ut några låtar på tidigare... Dessutom ville jag inte ha låtarna där längre för jag har skämts lite för dom sista tiden... jaaa, dom var ju gamla och inte Aaaalls min stil längre =) hahaha.

Nu ska jag och Joanna äta köttfärssås och spaghetti och kolla på en Harry Potter film! 4:an tror jag det blir (vi köpte hela boxen här borta) =)

HEJDÅ!

ps.
Tack så mycket för alla kommentarer på förra inlägget!
Man ska ju vara glad för det man har!

Shengdan kuai le (merry christmas)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0