God fortsättning!

ja det blev ett litet glapp mellan inläggen nu... slarv slarv. jaja.

vi hade en bra onsdag. att det var julafton hade vi kunnat missa om det inte vore för att jag har en kalender som ständig följeslagare... vi föröskte i alla fall så gott vi kunde. vi lagade god mat (sill, potatis, ägghalvor, egna köttbullar och julmust fanns på bordet) och umgicks med thomas och susu. jag fick till och med se kalle. via webkamera!! teknikens under. sen fick jag se när min familj åt julmiddag och de hade mig inte speciellt långt från bordet på fullskärm. kändes lite udda måste jag säga. men det var trevligt. men som sagt. det kändes mest som vilken dag som helst.

på juldagen blev det lååååång sovmorgon, eftersom vi inte kom hem från thomas förrän 4.30. trötta var vi då. kinamat på kvällskvisten och senare tog vi oss återigen till thomas och susu för att kolla på nightmare before christmas. så nu har jag äntligen sett den. högt betyg. kommer bli som grinchen. måste ses varje jul.

idag blev det återigen sovmorgon. tv-tittande. pyssla med julklappen (killarna ägnade onsdagförmiddagen åt att fixa små pysselpresenter, bla korsstygn!!) och sen lite shopping!! å imorgon ska vi till stället som killarna fixade julklappar på så vi får se om det blir nåt mer inhandlat då.... troligtvis!
har typ en till vecka på oss att handla grejer, sen måste vi skicka hem grejer och efter det har vi ju liksom begränsat med utrymme. 420kr/kg övervikt på planet är ju lagom kul för plånboken. då är det billigare att skicka....


jaja..
nu vet ni i alla fall vad vi sysslat med de senaste dagarna!

hoppas ni haft en bra jul där hemma!!



// joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0