dåligt dååååligt

ja faktiskt. bara 3 pers lämnade kommentar på det förra inlägget jag skrev. va såna då!


vi sitter nu och väntar på att thomas ska ringa. thomas är från tyskland och bor här med sin kinesiska flickvän... det är dom vi ska fira jul med är det tänkt. han ska hjälpa oss ringa vår hyresvärd och kolla om vi kan lämna nycklar och så till lägenheten redan nu i januari så vi slipper åka hit bara för det i mars... har vi tur så får vi tillbaka en månads hyra också... men det är i bästa fall. jaja. vi behöver i alla fall hans hjälp eftersom han pratar flytande kinesiska och varken jag eller johan har kommit riktigt så långt i våra studier att vi kan ringa och babbla om sånt.
efter det bär det av till IKEA! här ska handlas glögg, pepparkakor, sill, julmust, kaviar och säkert nåt annat...!!!

i helgen blir det avskedsfest. andreas ska tillbaka till sverige (inte rebeccas). hot pot står på menyn. sen blir det säkert utgång efter det eftersom en annan kille fyller år. nåt mest hela tiden. utan att man ens försöker... bäst att ta vara på det. ett leksand som somnar vid 22 är ju vad som väntar sen... oh, så skönt det låter å ena sidan.. haha



nä... ajöss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry att man inte kommenterar bloggen så ofta. Men jag följer den hela tiden, lovar =)Fan kom hem nu!! Nu räcker det! Vi kommer sakna dig, Joanna (okejdå johan också) på juldagen. Det blir sig inte rikigt likt liksom...Kan man få göra en beställning på klockorna eller annat??

2008-12-20 @ 14:44:40
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Johanna...

Jag fixade! Beundrar er för att ni stannar där, för nu när jag (äntligen) tagit mig hem vill jag nästan aldrig åka härifrån igen. hehe. OCh vem behöver lägga sig kl 22 när love actually går på tv! Weii!

2008-12-20 @ 20:47:08
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0