dagens update

fröken land håller på att bli sjuk.
jo, känns som att en förkylning är på G. typiskt. ingen riktig jul fick jag och det är väl själva den om jag ska vara sjuk på nyår. nej, den går jag inte med på. sitter här och dricker te. ska nog lägga mig under filten och kolla på en film. får bli dvd för det har bara varit skit på HBO än så länge idag. och eftersom det verkar som att jag har lite oflyt just nu så börjar väl Transformers efter den här star trek- blajjan. transformers är visserligen bra men jag har redan sett den 4 gånger den senaste veckan.... nåt annat tack!
in her shoes tror jag det blir. japp, lite cameron diaz.
johan är förresten hos thomas och umgås lite. tror de skulle titta på entourage. de plöjde igenom hela första säsongen och halva andra för någon dag sen. i sällskap av lite mer än en halv O.P Andersson. han mådde fint när han kom hem!! haha.


vi lever i alla fall och lite sjukdom är ju standard för mig när det nästan är dags att åka hem efter en längre vistelse hemifrån.

hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0